Wednesday, January 01, 2014

2.0.1.4

Assalamualaikum & salam sejahtera

Sudah masuk tahun 2014. Mesti ramai yg meraikan kedatangan tahun baru ini. Aku? Aku tak sambut pun. Stay kat umah ja. Malas nak keluar. Hakikat sebenarnya tiada orang ajak keluar pun..hahaha..

2013 meninggalkan banyak kenangan. Kontrak kerja aku habis. Aku dapat kerja kat semenanjung. Ramai saudara n kawan2 yg sudah kahwin dan bertunang. Cuma tinggal aku sahaja yg masih setia bersendirian. Never mind. I have my family and friends. And also HIM.

2014, aku cuba untuk memperbaiki diri ini. Walaupun bukanlah jahat, tapi masih ada kekurangan dlm diri. Aku cuba untuk mengisi kekurangan itu. Bagaimana? In shaa Allah, dengan doa dan izin-Nya, Dia akan membantu. Cuba dulu baru tahu. And don't give up.

I don't what to write. I have no idea. In shaa Allah aku akan cuba menulis lebih kerap. Until then, wassalam.

No comments:

Post a Comment