Sunday, July 31, 2011

puAsA & keRjA

Assalamualaikum w.b.t. & salam sejahtera.

Erm,lama betul aku tak update blog. Sebab aku jarang update ni adalah 1) takda idea mau tulis apa; 2) malas mau menaip,haha; and 3) aku tak tau. Tapi kali ni aku mau share something with u guys.

Firstly, tomorrow (1st August 2011) kita akan menjalankan ibadah puasa. So,bagi kawan², family, and kenalan², aku ucapkan selamat menunaikan ibadah puasa. Jadikanlah Ramadhan kali ni Ramadhan yg pebuh bermakna dan memberi keberkatan kepada diri kita dan orang sekeliling.

Secondly, bermula esok (1st August 2011) juga aku akan mula bekerja. Akhirnya dapat juga aku kerja, Alhamdulillah. Aku bekerja sebagai Customer Services Agent. Erm,kalau baca nama jawatan tu pun,memang sudah tau aku akan berhadapan dengan orang ramai. Aku jual bekerja dengan komputer. Masa aku kursus/latihan hari tu,memang pening sikit. Ya la, mau kena belajar sistem komputer tu. Sistem tu bukannya sistem komputer biasa. Kena hafal kod² lagi. Nanti kalau salah tekan kod,habis la. Lain kejadian nanti. Masa praktis hari tu, okay la juga. Boleh la catch up sikit². Kalau hari² berlatih nanti, ingat la tu kod² tu semua.

Apa lagi mau dikongsi?. Aku takda idea sekarang ni. Nanti kalau ada cerita² yg ingin aku kongsi, aku tulis lagi,okay. Sampai disini sahaja, jumpa lagi di entry  yang akan datang. Selamat menjalani ibadah puasa kepada semua umat Islam di dunia.



Salam,

tAphA azRizAn

No comments:

Post a Comment