Tuesday, November 06, 2012

cIntA-MU


CINTA
Itu yang ku dambakan dari-MU

CINTA
Itu yang ku cari dari-MU

CINTA
Hanya itu yang ku butuhkan dari-MU

Namun
Cinta-MU sukar untuk dicari
Cinta-MU sukar untuk ditemui
Cinta-MU sukar untuk dimiliki
Hanya yang terpilih yang layak untuk mendapatkan cinta dari-MU

Adakah aku orang yang terpilih?
Adakah aku layak untuk menerima cinta dari-MU?
Aku sedar
Aku bukan orang yang terpilih
Aku bukan orang yang layak menerima cinta dari-MU

Tetapi
Aku amat memerlukan cinta-MU
Berikanlah aku cinta-MU walau sedikitpun
Jadikanlah aku antara yang terpilih
Jadikanlah aku antara yang layak menerima cinta dari-MU

Ya ALLAH
Berikanlah aku nur hidayah-MU
Berikanlah aku peluang untuk mencintai-MU
Agar aku bisa mengharungi kehidupan yang penuh dugaan ini
KAUlah yang Maha Berkuasa atas segalanya
Akan ku nantikan cinta-MU
Hingga ke akhirnya

ALLAH MAHA BESAR



Hasil nukilan,

tAphA azRizAn

No comments:

Post a Comment